Friday, April 19, 2013

MSCSB

Time : 11.37 am
date: 19 April 2013 (FRIDAY)
Location : Office MSCSB

Salam and selamat sejahtera .
Dalam sedar tak sedar , dah nak dekat setahun aku keje kat sini , hmm .
banyak yang teah aku pelajari dan lumrah hidup sebagai hambanya . semoga aku terus bersemangat untuk meneruskan perjalanan hidup ini untuk membuat segala suruhanNYA. Sesungguhnya engkau yang Maha Melindungi , engkau lindungi lah aku dan seluruh keluarga . AMIN . by the wayy , aku tgh dilemma skang niiii . aku nk sambung blaja tapi aku tak tahu la nk buat part time study ke atau fulltime . aku risau laaa aku tk blh nk ketch up je nt . hmmmmmmmm ..... bab dah nk pg kedahh , die intern kat sane . hmmm ... tkper laaa die pg sane untuk melengkapkan skop blaja die , nt die balik la kannn hehehe dah la malas nk tulis . hmmm kbai  . hahahaa

No comments:

Post a Comment